DergiPark logo
  • Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

Humanities Sciences

Cilt: 11 Sayı: 3, 14.07.2016

Yıl: 2016

Makaleler

 

1. REKLAM VAADLERİNİN “RASYONALİZM”DEN “OPTİMİZM”E GEÇİŞİNDE MUTLULUK OLGUSUNUN ROLÜ: MUTLULUK ÇEKİCİLİKLİ REKLAMLARDAN ELDE EDİLEN DOYUMLARA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Cihan Becan

Sayfa : 152-171
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

2. TÜRKİYE’DE MİLLİYETÇİ MİZAH ÖRNEĞİ: ÇAYLAK DERGİSİ

Haluk Ölçekci

Sayfa : 172-188
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

3. BİR HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETİ OLARAK HÜKÜMETİN KAMUYU BİLGİLENDİRMESİNDE HÜKÜMET PROGRAMLARI “AK PARTİ HÜKÜMETLERİ ÖRNEĞİ”

Kazim Özkan Ertürk

Sayfa : 189-202
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

4. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI MERKEZ VE TAŞRA TEŞKİLATININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME

Hakan Aydın

Sayfa : 203-212
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
  • Sayı Dosyaları
    • CONTENTS
    • COVER
       
  • Arşiv
    • Cilt: 11 Sayı: 1, 10.01.2016
    • Cilt: 11 Sayı: 2, 8.04.2016
    • Cilt: 11 Sayı: 3, 14.07.2016
    • Cilt: 11 Sayı: 4, 18.10.2016
    • Cilt: 12 Sayı: 1, 4.01.2017